Szukaj
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
PolskiAngielski
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego - www.mscarbon.pl
 
 I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.mscarbon.pl. Sklep prowadzi Marcin Kunysz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MS Tuning MARCIN KUNYSZ wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii pod adresem Mikołajczyka 4 lok. 123, NIP 8151589319, REGON 180770988, zwany dalej Sprzedawcą.

2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
  • a. adres poczty elektronicznej: sklep@mscarbon.pl;
  • b. numer telefonu: 511504467.

3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.mscarbon.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego lub Klient będący osobą fizyczną, który zawarł umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zwany także Przedsiębiorcą na prawach konsumenta);
6. Prawo Przewozowe - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 8);
7. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców nie dotyczą Przedsiębiorców na prawach konsumenta, o których mowa w pkt I ppkt 5 Regulaminu;
8. Regulamin – niniejszy dokument;
9. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
10. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
11. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu, b. dostęp do poczty elektronicznej, c. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej, d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b. niewykorzystywania, bez uprzedniej zgody Sprzedawcy, opisów Towarów znajdujących się w Sklepie Internetowym, w szczególności w przypadku dalszej sprzedaży Towarów w ramach prowadzonej przez Klienta działalności gospodarczej lub zawodowej,
c. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
d. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
e. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy
f. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
g. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie przez Klienta z opisów Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym, jak również za wykorzystywanie i/lub naruszanie przez Klienta praw własności intelektualnej (przemysłowej) podmiotów, do których odniesienia znajdują się w Sklepie Internetowym oraz w związku z którymi sprzedawane są Towary; w tym w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie przez Klientów ze znaków towarowych podlegających ochronie na mocy obowiązujących przepisów prawa

 
IV. Usługi

1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
3. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
4. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
5. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14- dniowego terminu wypowiedzenia.
6. W Sklepie Internetowym dostępna jest możliwość pozostawienia opinii o produkcie. 

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w dniach roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
a. podać ustnie za pośrednictwem rozmowy telefonicznej albo pisemnie w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego ilość,
b. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej Sklepu,
c. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail

6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej, podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia lub poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży. 7. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia. 8. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, angielskim lub francuskim, o treści zgodnej z Regulaminem. 9. Klient ma możliwość zlecenia dodatkowej usługi montażu Towaru na pojeździe należącym do Klienta, w siedzibie Sprzedawcy. Strony w drodze indywidulanych porozumień ustala-ją zasady i warunki świadczenia usług montażu, w tym cenę i termin realizacji zlecenia z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
 
VI. Dostawa

1. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Unii Europejskiej oraz poza jej granicami oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów następuje za pośrednictwem Przewoźnika - firmy kurierskiej.
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
4. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
5. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
6.Klient, na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w zw. z art. 74 i 76 Prawa Przewozowego jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i sposób adekwatny dla danego rodzaju przesyłki (wskazany poniżej), a w przypadku stwierdzenia, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest także dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika .
7. W przypadku dostrzeżenia przez Klienta przy odbiorze przesyłki widocznych ubytków lub uszkodzeń, Klient powinien żądać od przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki. W przypadku dostrzeżenia przez Klienta ubytków lub uszkodzeń niedających się zauważyć z zewnątrz przy odbiorze, Klient powinien zgłosić ten fakt Sprzedawcy lub przewoźnikowi niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki. W przypadku zgłoszenia szkody bezpośrednio przewoźnikowi Klient powinien jednocześnie zażądać ustalenia stanu przesyłki przez przewoźnika.
8. W celu usprawnienia procesu reklamacji, Klient powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki, poinformować Sprzedawcę o dostrzeżeniu jakichkolwiek uszkodzeń i ubytków w Towarze lub niegodności Towaru z umową pod postacią braku kompletności Towaru (np. braku poszczególnych części).
9. Konsekwencją niedochowania powyższych obowiązków zbadania Towaru zgodnie z pkt VI ppkt 6 - 9 Regulaminu może być nieuwzględnienie reklamacji Klienta z tytułu niezgodności Towaru z umową.

VII. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich, funtach brytyjskich, euro według wyboru Klienta i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty. Cena jest definiowana jako cena regularna. Towary dostępne są w cenach regularnych, będących zwykłą ceną, którą płaci Klient, jeżeli towar nie jest objęty rabatem, promocją, upustem, itp. Cena promocyjna to cena, którą ostatecznie płaci Klient przy zachowaniu korzyści przyznanych przez Sprzedawcę, wynikających np. z rabatu, promocji, upustu, itp. Podane ceny nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
2. Towary mogą być prezentowane w Sklepie w cenach promocyjnych. Cena wskazywana przez Sprzedawcę obok ceny promocyjnej jest najniższą ceną, w jakiej produkt był do-stępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
3. Klient może wybrać następujące metody płatności:
a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
b. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
Płatności elektroniczne mogą nastąpić za pośrednictwem systemu Płatności BLIK, karta
płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING
Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
4. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.


VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

1. W przypadku sprzedaży jednego Towaru termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
2. W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.
3. W przypadku umowy podlegającej regularnemu dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować MS Tuning MARCIN KUNYSZ, email: sklep@mscarbon.pl, tel.: +48 511504467 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone, w okolicznościach przewidzianych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w szczególności, w przypadku:
a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
f. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
g. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
h. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
7. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia dokumentu odstąpienia od umowy. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
8. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru który może wynieść maksymalnie 40 PLN, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Konsumentowi Towar zgodny z Umową Sprzedaży, a w przypadku Przedsiębiorców – wolny od wad.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Towaru z umową na warunkach określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą Sprzedawca odpowiada, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 –- 576 Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres MS Tuning MARCIN KUNYSZ, ul. Mikołajczyka 4 lok. 123, 35-209 Rzeszów
5. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami Reklamacje należy składać niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 72 godzin od wykrycia wady Towarów (lub 72 godzin od daty odbioru Towarów w przypadku braków ilościowych). 6. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. 
7. Sprzedawca potwierdza drogą elektroniczną otrzymanie reklamacji złożonej przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
8. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
9. Po rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji Sprzedawca informuje klienta o zmianie statusu reklamacji drogą elektroniczną.  10. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady lub brak zgodności Towaru z umową powstałych na skutek:
a. uszkodzeń powstałych w wyniku nieodpowiedniego lub niezgodnego montażu,
b. uszkodzeń powstałych na otworach montażowych Towarów powstałych w skutek prób montowania elementu w niewłaściwy sposób (element należy w pierwszej kolejności przymierzyć),
c. uszkodzeń dokładek (dyfuzorów) powstałych w sytuacji, gdy pojazd, na którym Towar jest montowany nie posiada oryginalnego układu wydechowego
d. uszkodzeń dokładek (dyfuzorów) powstałych na skutek wykorzystywania pojazdów do przemieszczania się ze zbyt wysoką prędkością, tj. powyżej 250 km/h,
e. braku kompatybilności Towarów z dodatkowymi elementami wyposażenia pojazdu, nieprzewidzianymi w podstawowych wersjach pojazdów, dla których dedykowany jest Towar,
f. uszkodzeń Towarów powstałych na skutek niewłaściwej konserwacji, w tym przez stosowanie zbyt agresywnej chemii, g. a także nie ponosi odpowiedzialności za utratę gwarancji udzielonej przez producenta pojazdu,
h. uszkodzenia powstałe na wskutek (w konsekwencji/ w następstwie) uderzenia zamontowanym produktem o przeszkody na drodze np. ograniczniki prędkości, krawężniki, i. w wyniku zastosowania elementów niededykowanych do modelu samochodu klienta.

12. Klient jest każdorazowo informowany o mających zastosowanie do poszczególnych Towarów ograniczeniach w stosowaniu lub trwałości Towaru w opisie danego Towaru na stronie Sklepu. Ograniczenia te podyktowane są przede wszystkim określoną trwałością materiałów użytych do produkcji, na które Sprzedawca nie ma realnego wpływu. Klient zawierając Umowę sprzedaży oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował brak określonych cech Towaru za pomocą dedykowanego formularza.
13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody w pojeździe Klienta powstałe na skutek użytkowania Towarów w sposób niewłaściwy, niezgodny z udostępnioną przez Sprzedawcę instrukcją montażu lub z przeznaczeniem tych Towarów.

X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej +48 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl; d. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XI. Ochrona danych osobowych

1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.

2. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Sprzedaży.
3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w Sprzedaży wymagana jest rejestracja konta.
4. W momencie usunięcia danych Klient traci możliwość zakupu.

XII. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
5. Sprzedawca może wprowadzać zmiany w Regulaminie. W odniesieniu do postanowień dotyczących Konsumentów zmiany będą wprowadzane tylko z ważnych przyczyn, w tym, jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy Sprzedaży, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Towarów lub Usług, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

      Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
      Nie pokazuj więcej tego komunikatu